REGULAMIN FORUM
Kieleckie
Forum Akwarystyczne KFA udostępnia swoim użytkownikom możliwość korzystania
z Serwisu Akwarystycznego oraz forum dyskusyjnego, które jest miejscem wymiany
informacji, komentarzy i myśli na tematy głównie związane z akwarystyką, ale
także dotyczące ich zainteresowań i poglądów.
§ 1. KONTO I REJESTRACJA
- Korzystanie z forum jest
darmowe.
- Na forum może zarejestrować
się każda osoba, która zaakceptuje warunki niniejszego regulaminu.
- Każdy użytkownik ma prawo
do założenia jednego konta na forum.
- Rejestrując się na forum
wyrażasz zgodę na przechowywanie danych podanych podczas rejestracji w
bazie danych dla potrzeb Forum.
- Adres e-mail podany podczas
rejestracji wymagany jest do potwierdzenia rejestracji (aktywacji konta) a
w razie utracenia hasła do jego odzyskania. Na podany adres wysyłane będą
również biuletyny a także ważne informacje od administratora lub
moderatora.
- Każdy zarejestrowany
użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty
elektronicznej.
- Konta nie
aktywowane w ciągu 60 dni od daty rejestracji na forum będą
usuwane.
- Konta użytkowników, którzy
dokonali pełnej rejestracji a nie logowali się dłużej niż pół roku będą po
wcześniejszym poinformowaniu na e-mail usuwane.
- Nie przestrzeganie
regulaminu będzie karane upomnieniami, ostrzeżeniami a także
uniemożliwieniem dostępu do forum użytkownikowi.
§
2. TREŚCI PUBLIKOWANE NA FORUM
- Cenimy wolność słowa, ale z
poszanowaniem godności. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników.
- Treści publikowane na forum
są własnością ich autorów. Każda wypowiedź (post) jest sygnowana loginem
(pseudonimem) jego autora.
- Nie używaj słów wulgarnych
i powszechnie uważanych za obraźliwe (w tym również w nicku czy avatarze).
- Nie pisz WIELKIMI literami,
oraz pogrubioną czcionką zarówno tematów jak i całych postów. Staraj się
również pisać poprawnie ortograficznie oraz ze znakami interpunkcyjnymi
(kropki, przecinki).
- Autor postu ma prawo jego
edycji/zmiany. W uzasadnionych przypadkach autor postów może skierować
prośbę do administratora o ich usunięcie (administrator, moderator nie ma
obowiązku tego robić).
- Treść każdego postu na tym
forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie Administratora,
Moderatorów czy webmasterów (z wyjątkiem wiadomości opublikowanych przez
nich samych) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.
- Zabrania się publikowania i
propagowania na Forum wszelkich treści oraz postaw niedozwolonych w
polskim prawie. Dotyczy to również jakichkolwiek przejawów przestępstw
elektronicznych, łamania praw
autorskich jak również publikowania pornografii.
- Zawartość obrazka
(emblematu/avataru) nie może być sprzeczna z
zasadami moralnymi np. pornografia.
- Zanim założysz nowy temat,
sprawdź czy nie był on poruszany już wcześniej. Do tego celu użyj
wyszukiwarki forum
- Jeżeli temat został wysłany
do złego działu, Administrator i Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do
jego przesunięcia, ingerencji w treść wypowiedzi, lub usunięciu postu albo
wątku przez Administratora lub Moderatorów.
- Zabrania się publikować na
Forum treści ściśle komercyjnych (np. reklam,
komunikatów PR). Aby
uzyskać pozwolenie na umieszczanie reklam, należy skontaktować się w tym
celu z Administratorem Forum. Użytkownicy zamieszczający reklamy bez zgody
Administratora będą usuwani.
- Jeśli sam padłeś ofiarą
spamu na pw - wyślij koniecznie wiadomość prywatną do administratora.
- Należy precyzyjnie
formułować tytuł wątku, unikając ogólnikowych stwierdzeń np. POMOCY, MAM PROBLEM, itp. To powoduje zdecydowane
zmniejszenie szansy na uzyskanie odpowiedzi.
- Przedstawiając problem
należy dokładnie go opisać, pamiętając o dostarczeniu niezbędnych
informacji dla udzielenia odpowiedzi.
- Wątki powinny być
umieszczane we właściwych działach.
- Wypowiedzi nie mogą być
dublowane bądź powtarzane w różnych miejscach.
- Nie wolno pisać posta pod postem. Dodanie dodatkowych informacji do
ostatniej wypowiedzi umożliwia przycisk „Edytuj”.
- Użytkownicy nie powinni
krytykować i / lub wyśmiewać innych z powodu prostych według niego zapytań
i / lub odpowiedzi. Takie zachowanie jest nie tylko niegrzeczne wobec
autora, jak również niepotrzebnie zaśmieca wątek.
- Wszelkie sytuacje
konfliktowe powinny być rozwiązywane przez zainteresowanych poza Forum. Na
forum zabrania się publikowania prywatnej korespondencji, otrzymanej przez
PW i e-mail oraz w każdej innej formie (np.
rozmowa poprzez komunikator) bez wyraźnej zgody zarówno autora, jak i
odbiorcy treści.
- Forum umożliwia również
umieszczanie autorskich galerii i artykułów na jego łamach – w tym celu
należy kontaktować się z Administratorem Forum
- Materiały, zdjęcia oraz
innych treści publikowane przez użytkowników na łamach Forum mogą być
używane przez Administratora do celów promowania oraz działalności Forum.
- Bądź uprzejmy i staraj się
utrzymać miłą atmosferę.
- Jedna osoba może mieć
tylko jedno konto na forum.
- Wystawianie
przedmiotów użytkowników zablokowanych jest zabronione.
- Udostępnianie konta
innym osobom jest zabronione.
§
4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Administrator zastrzega
sobie prawo do blokowania dostępu do Forum Użytkownikom, którzy
notorycznie naruszać będą postanowienia niniejszego Regulaminu.
- W sprawach porządkowych
ostateczna decyzja należy do Administratora, Moderatora. Wszelkie
wątpliwości odnośnie ich decyzji zaleca się rozstrzygać poprzez PW
(Prywatną Wiadomość).
- Administrator zastrzega
sobie prawo do kontrolowania treści wypowiedzi i ich modyfikowania, a
nawet do usuwania, przez osoby upoważnione (Moderatorów) z Forum, które
nie spełniają warunków określonych Regulaminem.
- Administrator zastrzega
sobie również prawo do ujawnienia tożsamości Użytkownika lub wszelkich
informacji podanych przez Niego podczas rejestracji na żądanie
uprawnionego organu, jeżeli w stosunku do Użytkownika zostanie wszczęte
postępowanie karne lub cywilne mające jakikolwiek związek z aktywnością
Użytkownika na Forum.
- Administrator oraz
Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum
dowolnego postu bez podania uzasadnienia.
- W przypadkach, których
powyższy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku.
- Administrator zastrzega
sobie prawo do modyfikowania niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany
wchodzą w życie w momencie ich opublikowania na tej stronie.
- W sprawach spornych, a nie objętych Regulaminem decyzję podejmują
Administrator i Moderatorzy Forum.
- Problemy techniczne należy
zgłaszać Administratorowi.
- Osobą reprezentującą Forum
jest Administrator.
- Prawa autorskie Serwisu
oraz Forum „Kieleckie Forum Akwarystyczne KFA” posiada Administrator.
- Wykorzystywanie materiałów,
zdjęć oraz innych treści znajdujących się na Forum przez osoby trzecie bez
zgody Administratora i Autora jest Zabronione.
Rejestrując się na forum,
zobowiązujesz się przestrzegać niniejszy regulamin pod rygorem usunięcia z
Forum.
Administrator - Jamar